Mobilní aplikace

Kdy asistenční služby využijete?

Problémy, které byste v rodné zemi vyřešili bez problému, se mohou v cizině změnit v horor. V případě zranění, nemoci nebo třeba poruchy vozu nebudete vědět, kam a na koho se v cizí zemi obrátit. Často je také problémem jazyková bariéra. Asistenční služba je tady pro každého, kdo má do zahraničí sjednané cestovní pojištění s asistenční službou.

  • Číslo na asistenční službu najdete na kartičce, kterou dostanete k cestovnímu pojištění. Je důležité nosit ji stále při sobě, abyste v případě problémů věděli, kam volat.
  • Pokud se cokoliv stane, ať už půjde o nemoc, úraz, nebo nějaký jiný problém, který by měla řešit pojišťovna, pak ihned volejte asistenční službu. Je jedno, jaký je den a kolik je hodin. Dobrá asistenční služba je tu pro vás nonstop.
  • Na lince asistenční služby vám v rodném jazyce poradí, krok po kroku, co máte dělat a na co nezapomenout. Doporučí vám vhodné smluvní zdravotnické zařízení, se kterým se v případě potřeby domluví na převodu peněz na vaši léčbu.
  • Vždy se snažte plnit pokyny, které vám na lince dají. V opačném případě by vám pojišťovna mohla pojištění krátit

S čím vším vám asistenční linka pomůže?

  • Nabízí servis nepřetržitě 24 hodin denně v českém jazyce.
  • Zajistí dopravu do zdravotnického zařízení a pomoc při přijetí do zdravotnického zařízení.
  • Zajistí uhrazení finančních nákladů zdravotnickému zařízení.
  • Poskytne odbornou kontrolu průběhu léčení, konzultaci s ošetřujícím lékařem a tlumočení vašich požadavků.
  • Zajistí převoz do České republiky, jakmile to zdravotní stav dovolí.
  • Pokud máte odpovídající připojištění, zajistí zprostředkování finanční pomoci v případě odcizení, zničení nebo ztráty zavazadel.
  • Pokud máte odpovídající připojištění, pomůže se složením kauce v souvislosti s neúmyslným porušením zákonů hostitelské země. 
  • Zajistí odbornou pomoc při získání náhradních cestovních dokladů v případě jejich ztráty nebo odcizení.
  • Zajistí organizaci a úhradu nákladů za přepravu tělesných ostatků do ČR.
  • Postará se o telefonické tlumočení při vašem jednání s policií v případě dopravní nehody nebo silniční kontroly, nebo v případě jednání s orgány veřejné správy, se zdravotnickými zařízeními, při jednání na celním úřadě, s autoservisem v důsledku vzniku asistenčního zásahu a další - samozřejmě, pokud je to součást vaší cestovní pojistky.

Are you looking for travel insurance?

Calculate insurance
Frenkee application monitors contracts and better conditions for you

Frenkee application monitors contracts and better conditions for you

  • Saves an average of 2,800 CZK per contract
  • Checks prices, terms, and rates in the market every day...
More about Safe
  • Average 
    rating:
  • 5.0